.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پگاه با شایستگی به نیمه نهایی رسید

تیم فوتبال پگاه گیلان با برتری مقابل سپاهان اصفهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور راه یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پگاه گیلان و سپاهان اصفهان از ساعت 17 امروز در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش آنها در پایان 120 دقیقه تلاش با برتری 4 بر2 تیم فوتبال پگاه گیلان به اتمام رسید.

برای تیم فوتبال پگاه گیلان در این بازی که 120 دقیقه به طول انجامید مهدی نوری (51)، سیدرضا چاووشی (90 و 94) و هادی سهرابی (118) گلزنی کردند و گل های تیم سپاهان نیز توسط احسان حاج صفی (50) و ابراهیم لوینیان (70) به ثمر رسید.

قضاوت دیدار تیم های پگاه گیلان - سپاهان اصفهان برعهده علیرضا فغانی بود. وی در این بازی به امین متوسل زاده و "دی جنگو" از تیم پگاه گیلان و فرشاد بهادرانی و حامد رسولی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان که در این بازی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت، از بعد اخلاقی نیز بازنده میدان لقب گرفت. پس از اخراج سعید بیات در دقیقه 101، محسن بنگر نیز به علت اعتراض به داور در دقیقه 113 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. او در حالی که به داور مسابقه توهین می کرد از زمین مسابقه بیرون رفت. این سومین وداع تلخ سپاهان در سال 1387 با جام قهرمانی بود. این تیم قبل از این نیز در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از دور مقدماتی صعود کند و در دیدار پایانی لیگ برتر نیز با شکست برابر پرسپولیس عنوان قهرمانی را از دست داد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 خرداد 1387
نه اينتر نه ميلان فقط پگاه گيلان...
مسوولان فوتبال استان ما ياد بگيرند...
از مازندران
نا شناس 7 خرداد 1387
نه اينتر نه ميلان فقط پگاه گيلان...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.